vineri, 30 decembrie 2011

Bagaje pt 2012

Anul trecut, cam pe vremea asta imi scriam planurile pentru anul ce va urma. Planurile mele nu erau multe, dar importante de bifat. Si lista era cam asa:

-sa zbor odata cu parapanta aia!
-sa si catar o stanca, nu numai sa o cobor!
-sa invat odata sa cant la chitara!
-sa merg in India in concediu!
-sa lucrez mai putin si sa castig mai mult

Tot anul trecut, pe vremea asta eram foarte curioasa cate dintre ce-mi doream atunci, le-am si implinit. Astazi stiu: nici una! Nici macar o dorinta! DAR.....! (exista totusi un dar): nu am zburat cu parapanta, dar am mers pt prima oara in viata cu avionul (mult mai sus, deci se pune!), nu am catarat o stanca, dar am strabatut cele mai frumoase peisaje de campie de pana acum, ceea ce nu credeam ca ar fi posibil. Nu am invatat sa cant inca la chitara, dar ma bucur de sunetele ei aproape de fiecare data cand stau mai mult la Oravita. Nu am mers in India in concediu, dar am petrecut cele mai frumoase 2 saptamani in Olanda. Nu am lucrat mai putin, dar am lucrat mai cu spor si mi-am gasit insfarsit un spatiu al meu de lucru.

Pe 2012 nu imi mai fac o lista de planuri. Am in schimb proiecte, mai mari si mai mici pe care o sa le dezvalui la momentul potrivit. Stiu doar ca 2012 va fi un an foarte ocupat si complicat.

Niciun comentariu: