marți, 22 mai 2012

A(nother) Facebook Story

Astazi este o zi aproape la fel de importanta ca orice zi. Este ziua in care insfarsit m-am descotorosit de pagina de Facebook. Nu de tot, ci doar de anumite aspecte. Asadar, pe scurt, pagina mea 'Adela Bercean' a devenit 'Design by Adela Bercean' si este strictly business. 
Cum am ajuns la aceasta concluzie? Destul de simplu. Nu stiu altii cum sunt, dar pe mine ma apuca uneori sa ma caut pe google. La o cautare din asta, mi-am gasit id de mess, poze, adresa paginii de facebook, pe un fel de site de matrimoniale, din cate am inteles eu ca e.
http://www.valig.info/adela.bercean.html - Acesta este minunatul site, care pe langa o colectie mare si impresionanta de id-uri, are si..horoscop! Fara horoscop nu avea nici un farmec, clar.
Cred in continuare ca retelele de socializare isi au si rostul lor. Poate sunt paranoica, sau poate nu, dar unele informatii despre mine as vrea sa le tin pentru mine.
Am gasit prin intermediul Facebook o gramada de oameni cu care pierdusem legatura si despre care as mai fi vrut sa aud cate ceva. Tot pe Facebook am primit si primele aprecieri pentru proiectul meu pilot cu bijuteriile si asta m-a facut sa-l continui. Facebook mi-a taiat si o parte buna din mesajele generalizate pe care le primeam de Craciun si Anul Nou pe telefon. Mai imi tine de urat si pe firobuz uneori. Parti bune se gasesc si sunt. Dar nu mi se par normal sa ma intalnesc cu cineva si sa-mi  spuna "ne vedem pe Facebook" in loc de "hai sa iesim intr-o zi, sa mai vorbim", sau nici sa nu apuc sa raspund la un "ce mai faci", ca mi se spune direct: "stiu, am vazut pe Facebook...". Sau sa intalnesc oameni complet noi la care nu reusesc sa ma prezint, ca aud imediat "dar pe tine te stiu de pe Facebook...". Si nu, o discutie normala la o cafea nu ar trebui sa includa "uita-te ca ti-am dat like la o poza".

P.S. Acest articol va fi publicat intai si intai pe Facebook.

Niciun comentariu: