luni, 5 decembrie 2011

Stand-up experience

Cand scriu pe blog cel mai greu e sa incep. Introducerea in poveste, cuvintele cheie, alea sunt cel mai greu de scos. Ca nu ma pot pune pur si simplu sa scriu: 'am fost aseara la Stand-up comedy cu Claudiu, ne-a pus la masa din fata, si ghici despre ce a fost vorba 80% din timp in stand-up-ul respectiv?'. Trebuie intai sa mai zic ceva, sa explic cum am facut bataturi mergand pe jos pana acolo, cum am ajuns la 7 convinsa ca atunci trebuia sa inceapa show-ul dar defapt era la 9 si eu tot la 7 m-am dus chiar daca si pe telefon aveam reminder ca la 9 e.
Ne-am mai plimbat noi 2 ore prin oras, ne intoarcem inapoi, ne punem la masa, mai vorbim, mai nu stiu ce. Asteptam sa inceapa. Lume destul de multa incat sa se ocupe toate mesele. Se aprinde o lumina de undeva din cer si apare insfarsit si Tibi (ca de el era vorba, adica el vorbea). Incepe el cu ale lui, cu patanii de pe la ardeleni, cat sunt ei de lenti si de calmi, cum te injura bucurestenii...dinastea. Mai se ia de un gras, mai de un grup de fete, mai de un grup de baieti cu o singura fata, mai explica el si cum e cu agatatu prin cluburi. Bine, totul frumos. Lumea rade, noi radeam. De-aia ne-am dus, aia am facut. Si era de ras, intr-adevar. Mie la inceput mi-era daca merg la o chestie dinasta si nu o sa pot sa rad. Adica daca omul ala care sta acolo, incepe sa zica numai glume de clasa 3a, daca ne arata doar cum stie sa injure sau cat de misogin e. Nu a fost cazul, si m-am bucurat.
Ok, deci a bifat omul nostru ardelenii, bucurestenii, gasca de fete, un gras. Si ce sa urmeze? Dupa agatat urmeaza in mod firesc cuplurile, nu? Sau nu. Ma rog, au urmat cuplurile. Si cum stateam noi frumos acolo in fata, la masuta inalta sorbind din bauturi, ghici pe cine a inceput sa 'mascareasca'? Acuma ar fi fain sa zic 'fix pe aia din spatele nostruuuu'. Dar nu. Pe noi. Fix pe noi.
Dar am ras in continuare. Si de el si de noi.
La final Tibi a venit si ne-a multumit pt participare. Asta m-a mirat un pic. M-a mirat in sensul bun, pt. ca in mod normal regula de baza ar trebui sa fie 'dai si fugi!'. Dar si el cred ca s-a mirat cand i-am zis sa mai vina prin Timisoara, ca mai venim la el.
Oricum, ideea de stand-up in final e ca daca te duci acolo sa razi de un om, lasa-l si pe el sa rada de tine, ca asa e corect, nu?

*Articol oficial si poze aici

Niciun comentariu: